مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-02اجتماعي

اعزام تیم های گروه توپخانه الحدید به مناطق آبگرفته اهواز


فرمانده گروه توپخانه موشکی 64 الحدید نیروی زمینی سپاه گفت: خودروهای سبک و سنگین برای کمک رسانی به مناطق آسیب دیده شهر اهواز از بارش های اخیر به این مناطق اعزام شدند.

- سرهنگ پاسدار حمیدرضا بهمیی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، به آغاز خدمت رسانی گروه توپخانه موشکی 64 الحدید برای کمک به مردم آسیب دیده از بارندگی های اخیر در اهواز اشاره کرد و گفت: در پی بارش های اخیر برخی از مناطق شهر اهواز دچار آب گرفتگی شدید شد و مردم برای تردد با مشکلات جدی مواجه شده اند که گروه توپخانه موشکی 64 الحدید در کنار سایر دستگاه ها مانند سیل سال گذشته به کمک مردم می رود.

وی افزود: دفع آب های سطحی و جابه جایی وسایل منازل شهروندان با استفاده از ظرفیت خودروهای سبک و سنگین از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده گروه توپخانه موشکی 64 الحدید نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: یکی از رسالت های سپاه آمادگی برای خدمت در تمام عرصه های سخت به مردم به ویژه اقشار محروم و آسیب پذیر است.

سرهنگ بهمیی بیان کرد: دستگاه های سبک و سنگین مکش و دفع آب و خودروهای سنگین برای جابه جایی وسایل منازل آسیب دیده به محل های مورد نظر اعزام شده اند.

وی عنوان کرد: توزیع مواد شوینده، بهداشتی و بسته های نوشیدنی بین مردم نیز از دیگر اقداماتی بود که برای خدمت رسانی در این مناطق در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم های گروه توپخانه الحدید به مناطق آبگرفته اهواز

اعزام تیم های گروه توپخانه الحدید به مناطق آبگرفته اهواز