مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-02سياسي

ترامپ تهدید کرد لایحه دفاعی کنگره را وتو می کند


رییس جمهور آمریکا تهدید کرد اگر ماده قانونی مربوط به شرکت های تکنولوژی به لایحه اختیارات دفاع ملی کنگره افزوده نشود بدون چون و چرا آن را وتو خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا تهدید کرد اگر بخش مورد نظرش به لایحه دفاعی کنگره افزوده نشود آن را وتو خواهد کرد.

ترامپ در پیامی توییتری نوشت: ماده 230 که هدیه آمریکا به شرکت های بزرگ تکنولوژی برای محافظت در برابر مسئولیت محسوب می شود، تهدیدی جدی برای امنیت ملی و صحت انتخابات ما است.

اگر اجازه دهیم [این ماده] پابرجا بماند کشورمان هرگز نمی تواند امن و ایمن باشد .

رییس جمهور آمریکا افزود: بنابراین، اگر این ماده 230 بسیار خطرناک و غیرعادلانه به طور کامل و تحت قانون اختیارات دفاع ملی فسخ نشود، مجبور خواهم شد بدون چون و چرا لایحه آن را هنگامی که به این میز بسیار زیبا و پابرجا برسد، وتو کنم.

همین حالا آمریکا را پس بگیرید.

متشکرم! قانون اختیارات دفاع ملی یکی از مهمترین قوانین آمریکا است که هر سال لایحه مربوط به آن هر سال تمدید می شود و سیاست های کلی دفاعی این کشور را تعیین می کند.

ترامپ پیش از این نیز به خاطر تمهیدات قرار گرفته در این لایحه برای حذف اسامی فرماندهان کنفدراسیون در جنگ داخلی آمریکا، تهدید کرده بود آن را وتو می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ تهدید کرد لایحه دفاعی کنگره را وتو می کند

ترامپ تهدید کرد لایحه دفاعی کنگره را وتو می کند