مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-02سياسي

تحقیق و تفحص از حقوق های نامتعارف و نجومی


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تحقیق و تفحص از پرداخت و دریافت حقوق های نامتعارف و نجومی برخی از مدیران دستگاه ها و سازمان های دولتی را خواستارشدند.

- حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شاهین شهر اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تحقیق و تفحص از پرداخت و دریافت حقوق های نامتعارف و نجومی برخی از مدیران دستگاه ها و سازمان های دولتی را خواستار شدند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از سامانه بی سروسامان ثبت حقوق و مزایا که دولت مکلف بود طی سال نخست قانون برنامه ششم توسعه به راه اندازی آن اقدام کند خبری نیست و همین موضوع باعث شده تا مکان و دسترسی به اطلاعات برای نهادهای نظارتی و مردم فراهم نباشد.

حاجی دلیگانی از این که دیوان محاسبات و دولت پرونده ای برای متخلفان در دستگاه قضایی پرونده ای تشکیل نداده، اظهار تاسف کرد.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی این نکته از بیانات مقام معظم رهبری را در این باره یادآوری کرد که معظم له در مورخ هفتم آذر 95 فرمودند، ناتمام ماندن کارهاسوال و اشکال ایجاد می کند و اکنون این وضعیت در بعضی از بخش های مختلف کشور دیده می شود از جمله این مسائل موضوع حقوق های نجومی است و این موضوع از مسائل مهمی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از حقوق های نامتعارف و نجومی

تحقیق و تفحص از حقوق های نامتعارف و نجومی