مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-02اجتماعي

توزیع ماسک هر 20 روز یکبار بین رانندگان همدان


مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان با بیان اینکه ضدعفونی تاکسی ها هر روز در برنامه است و در این خصوص اکیپ ضدعفونی کننده در مرکز شهر مستقر شده گفت: - میلاد کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طی 10 روز اخیر که شاهد تعطیلی بسیاری از مراکز بودیم اما معاونت تاکسیرانی همدان تعطیلی نداشته است اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی  از سوی رانندگان مورد توجه جدی ماست.

وی با بیان اینکه ضدعفونی تاکسی ها هر روز در برنامه است و در این خصوص اکیپ ضدعفونی کننده در مرکز شهر مستقر شده گفت: هر 20 روز یکبار ماسک هایی بین رانندگان همدان توزیع می شود.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان با اشاره به تحویل مواد ضدعفونی به رانندگان از ابتدای شیوع کرونا خاطرنشان کرد: تاکسی ون ها هم هر روز در برنامه ضدعفونی هستند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا همدان نیز برنامه ای مانند تهران در نصب تبلیغات روی بدنه خودروهای تاکسی خواهد داشت؟ گفت: از لحاظ قوانین راهنمایی و رانندگی تبلیغات در خودروهای عمومی ممنوع است.

کریمی با بیان اینکه اطلاعی ندارم کار در تهران به چه شیوه پیش خواهد رفت و باید اطلاعاتی کسب کنیم افزود: اگر از لحاظ قوانین راهنمایی و رانندگی مشکلی نداشته باشد از طریق رایزنی با رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ماسک هر 20 روز یکبار بین رانندگان همدان

توزیع ماسک هر 20 روز یکبار بین رانندگان همدان