مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:202020-12-02سياسي

بیانیه حمایت نمایندگان از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور


عضو هیئت رییسه مجلس بیانیه حمایت از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور در راه جهاد علمی در ایام شیوع بیماری کرونا را قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا قرائت کرد.

در این بیانیه با بیان اینکه ما نمایندگان ملت شریف ایران اسلامی بر خود لازم می دانیم از خدمات و تلاش های مجاهدانه و خالصانه کلیه فرهنگیان عزیز کشور و مساعی وزارت محترم آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کنیم، آمده است: مجلس شورای اسلامی با تمام توان خویش در پیشبرد اهداف نظام آموزش و پرورش و ارتقا شأن و منزلت معلمان و فرهنگیان عزیز کوتاهی نخواهد کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم نباید زحمات آموزش و پرورش در این چند ماه دشواری که گذشت نادیده گرفته شود، کارهای بزرگی انجام گرفت که کارهای بی سابقه ای در آموزش و پرورش بود، تجربه ای وجود نداشت لذا در این زمینه ها کار کردید و خداوند شما را موفق بدارد.

مقام معظم رهبری چنان که مبرهن است فرهنگیان عزیز در این ایام خاص کرونایی و با وجود همه مشکلات و محدودیت ها با برنامه ریزی ها و بهره مندی از ظرفیت های والای خود و با خلق جلوه های بی نظیر ایثار و فداکاری و با دلسوزی تمام در مسیر دشوار نظام آموزش و پرورش، جهاد علمی را به نمایش گذاشته و خون تازه ای در شریان تعلیم و تربیت این کشور به جریان انداخته اند که گزارش جان فشانی معلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حمایت نمایندگان از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور

بیانیه حمایت نمایندگان از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور