مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-02بين الملل

«سی ان ان»: افکار عمومی ایران به شدت از ترور فخری زاده خشمگین است


خبرنگار «سی ان ان» که سال ها در دفتر این شبکه در تهران کار کرده اعلام کرد که در بین مردم ایران «خشم گسترده ای» بابت حمله تروریستی منجر به شهادت شهید محسن فخری زاده وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه مانیتورینگ بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با شدت گرفتن گمانه ‎زنی ها درباره دست داشتن رژیم صهیونیستی در ترور شهید خبرنگار سی ان ان که سابقه فعالیت چند ساله در دفتر این رسانه مستقر در تهران را دارد و چند وقتی است که از برلین آلمان خبرهای ایران را پیگیری می کند، در مصاحبه با این شبکه درباره واکنش ها به ترور شهید محسن فخری زاده اظهارنظر کرد.

شهید فخری زاده دانشمند برجسته حوزه دفاعی و هسته ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر جمعه (هفتم آذرماه) به دست عناصر تروریست مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

روزماری چرچ مجری سرشناس سی ان ان در مصاحبه با  فردریک پلتن از او درباره واکنش ها در ایران به ترور این دانشمند برجسته سوال کرد.

فردریک پلتن و روزماری چرچ مجری سی ان ان   پلتن در پاسخ به این سوال ابتدا به عصبانیت شدید موجود در دستگاه های حاکمیتی در ایران درباره این ترور اشاره و بلافاصله تاکید کرد، افکار عمومی ایران هم به شدت از ترور فخری زاده خشمگین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سی ان ان»: افکار عمومی ایران به شدت از ترور فخری زاده خشمگین است

«سی ان ان»: افکار عمومی ایران به شدت از ترور فخری زاده خشمگین است