مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-02بين الملل

کیسه های جنازه مقابل منازل سناتورهای جمهوری خواه قرار گرفت


میچ مک کانل ، رهبر اکثریت سنای آمریکا گفت جمهوری خواهان در حال برنامه ریزی برای یک لایحه امدادی جدید مقابله با ویروس کرونا هستند که دونالد ترامپ بتواند آن را در 11 دسامبر (21 آذر) امضا و وارد قانون کند؛ - "میچ مک کانل"، رهبر اکثریت سنای آمریکا گفت جمهوری خواهان در حال برنامه ریزی برای یک لایحه امدادی جدید مقابله با ویروس کرونا هستند که دونالد ترامپ بتواند آن را در 11 دسامبر (21 آذر) امضا و وارد قانون کند؛ این امر اعتراض فعالان عصبانی را برانگیخت که کنگره را متهم به شکست در تصویب تفاهم امدادی دوم می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، روز سه شنبه، اعضای گروه های فعال SPACEs In Action و Shut Down DC همزمان با تداوم افزایش مرگ ومیر مرتبط با کووید 19 در آمریکا، ده ها جنازه جعلی درب منزل چندین سناتور جمهوری خواه رها کردند.

فعالان، کیسه های سیاه جعلی جنازه را در محل سکونت سناتورهای جمهوری خواه میچ مک کانل، سوزان کالینز ، جیمز اینهوف و لیندسی گراهام رها کردند.

اکثر کیسه ها دارای یادداشتی بودند که بر روی آن ها عبارت مرگ کووید به خاطر ترامپ که نماد مرگ بیش از 270 هزار نفر در آمریکا تا به امروز در نتیجه همه گیری کووید بود، قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیسه های جنازه مقابل منازل سناتورهای جمهوری خواه قرار گرفت

کیسه های جنازه مقابل منازل سناتورهای جمهوری خواه قرار گرفت