مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-02ورزشي

کمک خیرخواهانه شورای کشتی آسیا به خانواده های نیازمند


رییس شواری کشتی آسیا در اقدامی خیرخواهانه از خانواده های آسیب پذیر منطقه ای در قزاقستان، اقلام مختلفی را برای این افراد ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دولت تورلیخانوف رییس شواری کشتی قاره آسیا و عضو هیأت رییسه اتحادیه جهانی کشتی، در قالب پروژه کمک به خانواده ها، به 150 خانواده آسیب پذیر و نیازمند در منطقه کیزیلوردا کمک های خود را اهدا کرد.

این کشتی گیر عنواندار و رییس کنونی شورای کشتی آسیا که به انجام امور خیریه نیز شهرت دارد، در جریان موج اول شیوع بیماری کرونا نیز بیش از 80 تن غذا برای خانواده های نیازمند در منطقه قزاقستان شرقی ارسال کرده است.

در همین راستا می توان به انجام اقدامات خیرخواهانه توسط قهرمانان و نامداران کشتی ایران نیز اشاره کرد.

بطوریکه جمعی از کشتی گیران و چهره های مطرح ورزش ایران همچون رسول خادم، حسن رحیمی، کمیل قاسمی، احسان لشکری، امیر توکلیان، علی اصغر بذری، عباس طحان، هادی حبیبی، رضا لایق، عزت الله اکبری، مهدی برائتی، سجاد گنج زاده، بهمن عسکری، نجمه خدمتی، نیلوفر اردلان، اکرم خدابنده، میمنت قاسم آبادی، یگانه غریب گشته به همراه پرویز پرستویی هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون چند سالی است در قالب مؤسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) با حضور در مناطق محروم از هموطنان عزیزمان حمایت مادی و معنوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک خیرخواهانه شورای کشتی آسیا به خانواده های نیازمند

کمک خیرخواهانه شورای کشتی آسیا به خانواده های نیازمند