مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-02سياسي

اعمال قانون 1666 خودرو در گیلان


جانشین ستاد مبارزه با کرونا در گیلان با اشاره به تمدید محدودیت های کرونایی برای شهرهای قرمز گفت: محدودیت های رفت وآمد خودرو در شهرهای نارنجی و قرمز تا شنبه ادامه داشته و تاکنون 874 خودرو در شهرهای نارنجی و 792 خودرو در شهرهای قرمز ثبت تخلف و صاحبان آن 500 .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمود قاسم نژاد امروز در جمع خبرنگاران با ابراز نگرانی از قرمز شدن دو شهر دیگر در استان گیلان اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت دو شهر آستارا و تالش از وضعیت نارنجی به قرمز رسیده و این امر نشان دهنده اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم است.

وی به تشریح آخرین وضعیت بازرسی واحدهای صنفی در استان گیلان پرداخت و گفت: تاکنون و در طی این چند روز 31 هزار بازرسی در گیلان انجام و به هزار و 900 واحد صنفی اخطار و 351 واحد هم پلمپ شدند.

جانشین ستاد مبارزه با کرونا در استان گیلان با اذعان به اینکه محدودیت ترددهای خودرویی در کشور تا شنبه ادامه دار است، تصریح کرد: محدودیت های رفت وآمد خودرو در شهرهای نارنجی و قرمز تا شنبه ادامه داشته و تاکنون 874 خودرو در شهرهای نارنجی و  792 خودرو در شهرهای قرمز ثبت تخلف و صاحبان آن  500 هزار و یک میلیون تومان جریمه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون 1666 خودرو در گیلان

اعمال قانون 1666 خودرو در گیلان