مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-02پزشكي

غربالگری اضطراب و سوگ میان کارکنان شهرداری تهران


مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: در مرکز جامع سلامت روان شهرداری تهران، طراحی های جدیدی برای غربالگری های سلامت روان کارکنان به خصوص در بحث اضطراب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، حمید چوبینه درباره غربالگری سلامت کارکنان شهرداری تهران، اظهار کرد: از سال گذشته کارکنان شهرداری تهران علاوه بر فرم هایی مربوط به سلامت جسم به فرم های مربوط به سلامت روان نیز پاسخ می دهند و خوشبختانه در سال گذشته این اقدام برای همکاران و کارگران شهرداری تهران به خوبی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: امسال با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا ، غربالگری های ما تحت الشعاع این بیماری قرار گرفت و موضوع محوری ما پایش سلامت کارکنان شهرداری تهران در موضوع کرونا شده است.

 چوبینه بیان داشت: در شهرداری تهران یک مرکز جامع سلامت روان ایجاد شده و در آن متخصصان و صاحب نظران برجسته کشور حضور دارند، در این مرکز با نظارت بر مراکز کلینیکی و درمانگاهی به صورت جامع اقداماتی انجام می شود.

وی با بیان اینکه در مرکز جامع سلامت روان طراحی های جدیدی برای غربالگری های سلامت روان کارکنان شهرداری تهران در حال انجام است، تصریح کرد: محور کار در این مرکز روی بحث بیماران کرونایی است و تاکنون روی 2هزار و 400 نفر غربالگری سلامت روان در بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری اضطراب و سوگ میان کارکنان شهرداری تهران

غربالگری اضطراب و سوگ میان کارکنان شهرداری تهران