مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-02اجتماعي

افتتاح و واگذاری 27 واحد مسکونی به مددجویان در هفته معلولین


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ضمن اعلام افتتاح و واگذاری 27 واحد مسکونی به مددجویان و افتتاح مجازی مراکز ناشنوا و خانواده اراک و مرکز اعصاب و روان مرد ساوه در این هفته از رایگان شدن خدمات توانبخشی بهزیستی در این هفته خبر داد.

- زهرا امینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به روز جهانی افراد دارای معلولیت و لزوم بزرگداشت و تکریم جایگاه معلولان گفت: امسال هفته افراد دارای معلولیت از 13 لغایت 19 آذرماه با شعار ساخت جهانی بهتر پس از کرونا برای افراد دارای معلولیت برگزار می شود.

وی روز جهانی معلولین را فرصتی برای متولیان رفاه و سلامت این افراد دانست و افزود: گرامیداشت این مناسبت توانمندی ها، ظرفیت ها، مسائل و مشکلات افراد دارای معلولیت و انتظارات بر حق آنها را در سطح جامعه منعکس می کند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان داشت: سوم دسامبر در حالی از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی افراد دارای معلولیت اعلام شده است که بیش از چند میلیون نفر در سراسر جهان به دلیل نقص در سیستم مغزی، جسمی و حسی از معلولیت رنج می برند.

امینی روز جهانی معلولین را فرصتی برای متولیان رفاه و سلامت این افراد دانست و ادامه داد: گرامیداشت این مناسبت توانمندی ها، ظرفیت ها، مسائل و مشکلات افراد دارای معلولیت و انتظارات بر حق آنها را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و واگذاری 27 واحد مسکونی به مددجویان در هفته معلولین

افتتاح و واگذاری 27 واحد مسکونی به مددجویان در هفته معلولین