مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-02اجتماعي

رفع ترافیک یا دفع آب های سطحی؛ اولویت با کدام است؟!


ترافیک سنگین منطقه دروازه قرآن به سمت هفت تنان، به عنوان دروازه ورودی شیراز از سمت شمال، در کنار دفع آب های سطحی با توجه به سیل اخیر، از اهمیت بالایی برخوردار بوده که نیازمند اتخاذ بهترین تصمیم در سطح مدیریت شهری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ترافیک شهرهای بزرگ یکی از موضوعات مهمی است که همواره دغدغه مدیریت شهری بوده تا با ارائه راهکارهای موجود از جمله ساخت پل، زیرگذر و روگذر و همچنین ترویج مدل های مختلف حمل و نقلی همچون دوچرخه از بار این مشکل بکاهند.

معضل ترافیک یا سیلاب؟! مسیر سه راه هفت تنان به سمت دروازه قرآن باتوجه به اینکه یکی از معابر مهم ورودی و خروجی شیراز از سمت شمال و به طور خاص اتوبوس های برون شهری است، همواره در بسیاری از ساعات شبانه روز زیر بار ترافیک های سنگینی در لاین های رفت و برگشت بوده که کلافگی عموم مردم و مسافران را در پی دارد.

همچنین باتوجه به سیل سال گذشته و آبگیر بودن منطقه، بحث انتقال آب از آنجا نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

به منظور کاهش بار ترافیکی این منطقه و روان شدن ترافیک آن، طرح ترافیکی سه راه هفت تنان در شورای چهارم شهر شیراز با اعمال نظرهای کارشناسان تدوین و پس از رای آوردن در صحن علنی شورا و تایید در فرمانداری شیراز، در ماه های پایانی عمر آن شورا، به تصویب رسیده وکلنگ این پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع ترافیک یا دفع آب های سطحی؛ اولویت با کدام است؟!

رفع ترافیک یا دفع آب های سطحی؛ اولویت با کدام است؟!