مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 18:352020-12-01بين الملل

گوترش: شهرک سازی اسراییل به بالاترین میزان در 4 سال پیش رسیده است


دبیر کل سازمان ملل هشدار داد که شهرک سازی رژیم صهیونیستی به بالاترین میزان خود طی چهار سال گذشته رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل روز سه شنبه در سخنانی شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینیان را محکوم و اعلام کرد که شهرک سازی این رژیم طی چهار سال گذشته به بیشترین میزان خود رسیده است.

وی در ادامه سخنانش گفت که توسعه شهرک ها و طرح های ساخت و ساز همچنان ادامه داشته و روند ویران کردن خانه های فلسطینیان و مصادره آن از سوی مقامات اسراییلی در کرانه باختری و قدس شرقی به بالاترین میزان خود طی 4 سال گذشته رسیده است.

دبیر کل سازمان ملل هشدار داد که این اقدامات در تضاد با قوانین بین المللی بوده و افق های ایجاد کشور فلسطینی را از بین می برد.

گوترش که این سخنان را در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین مطرح می کرد، درباره اوضاع در نوار غزه و محاصره آن از سوی رژیم صهیونیستی نیز ابراز نگرانی کرد.

اخیرا دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت در برابر شهرک سازی وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در گزارشی اعلام کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی در تحمیل واقعیت ها بر اراضی فلسطینی و اجرای گسترده پروژه های نژادپرستانه و توسعه شهرک سازی، از زمان سبقت گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوترش: شهرک سازی اسراییل به بالاترین میزان در 4 سال پیش رسیده است

گوترش: شهرک سازی اسراییل به بالاترین میزان در 4 سال پیش رسیده است