مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 16:252020-12-01اقتصادي

تجهیزات دیجیتالی باعث تسهیل تردد در مرز بازرگان شد


ناظر گمرکات آذربایجان غربی از تسهیل تردد در گمرک و مرز بازرگان دومین مرز زمینی کشور با استفاده از تجهیزات دیجیتالی و بروز خبر داد.

-  توحید آذربد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه،اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت دولت در خصوص ساماندهی مبادلات مرزی، جلوگیری از قاچاق سوخت، ورود و خروج و جلوگیری از صف های طولانی کامیون ها تردد در مرز بازرگان دومین مرز زمینی کشور با استفاده از تجهیزات دیجیتالی و بروز تسهیل شد.

وی افزود: هم اکنون تردد، کنترل و نظارت در این مرز توسط گمرکات به صورت دیجیتالی و بروز انجام می شود که این امر موجب تسهیل در روند تردد کامیون ها شده است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی خواستار همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی مستقر در مرز بازرگان شد و بیان کرد: همکاری دستگاه های اجرایی مستقر در مرز بازرگان موجب عدم ایستایی در مرز می شود.

آذربد با بیان اینکه تمام فعالیت ها و رویه های گمرکی در بازرگان دومین مرز بزرگ زمینی کشور به صورت الکترونیکی بوده و کامیون ها بدون توقف از طریق این مرز تردد می کنند یادآورشد: تجهیز مرز بازرگان به دستگاه های کنترلی پیشرفته نقش مهمی در تسهیل تجارت در یکی از بزرگترین مرزهای زمینی کشور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات دیجیتالی باعث تسهیل تردد در مرز بازرگان شد

تجهیزات دیجیتالی باعث تسهیل تردد در مرز بازرگان شد