مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 15:352020-12-01اقتصادي

اختصاص بسته یک میلیارد دلاری برای جبران خسارت کرونا در کانادا


کانادا برای جبران زیان ناشی از همه گیری کووید 19 از یک بسته محرک اقتصادی به ارزش تقریبی یکصد میلیارد دلار رونمایی کرده است که می تواند میزان کسری بودجه این کشور را به بیش از 381 میلیارد دلار برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه ایرنا به نقل از رسانه های کانادایی، کریستیا فریلند وزیر دارایی کانادا از طرح دولت برای ادامه حمایت از اقتصاد کشور در میانه همه گیری کرونا رونمایی کرد.

وزیر دارایی کانادا در گزارش سالانه پاییزی که از وضعیت مالی و اقتصادی کشور ارایه می دهد و نسخه 2020 این گزارش به روزرسانی شده این خبر را اعلام کرد.

درپی کاهش چشمگیر فعالیت های اقتصادی و مشاغل در آغاز شیوع کرونا در کانادا، این کشور از بهبود اقتصادی در ماه های تابستان برخوردار شد.

با این حال، موارد ابتلا به کرونا در کانادا در ماه های اخیر افزایش یافته و منجر به دوره تازه اعمال قرنطینه در بخش هایی از این کشور همچون تورنتو شده است.

در سال جاری، وزارت دارایی کانادا اعلام کرد که کشور برای حمایت از اقتصاد در جریان همه گیری، بیش از 340 میلیارد دلار کسری بودجه خواهد داشت.

اما در طرح به روزرسانی شده، وزارت مزبور این رقم را به 381 میلیارد دلار اصلاح کرد.

در همین حال، وزیر دارایی کانادا در توصیف بسته محرک مالی، بخش هایی را که قرار است این بودجه به آن اختصاص یابد، تشریح کرد و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بسته یک میلیارد دلاری برای جبران خسارت کرونا در کانادا

اختصاص بسته یک میلیارد دلاری برای جبران خسارت کرونا در کانادا