مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 15:152020-12-01اقتصادي

پروژه احداث مرکز دفن پسماند تبریز 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: طرح «مرکز دفن و تصفیه خانه شیرابه ای» تبریز به عنوان بزرگ ترین پروژه زیست محیطی شمال غرب کشور تاکنون حدود 30 درصد پیشرفت دارد.

- تبریز- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: طرح مرکز دفن و تصفیه خانه شیرابه ای تبریز به عنوان بزرگ ترین پروژه زیست محیطی شمال غرب کشور تاکنون حدود 30 درصد پیشرفت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا اصغری روز سه شنبه در یک گفت و گوی خبری اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح دفن بهداشتی زباله در تبریز تیر ماه سال 98 آغاز شده و 50 میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، سلول های شماره های 1 تا 5 مرکز دفن بهداشتی پسماند تبریز، خاکبرداری و در کنار آن، تصفیه خانه مرکز دفن زباله نیز تکمیل می شود.

وی یادآوری کرد: روزانه به طور متوسط در تبریز یک هزار و 200 تن زباله در تبریز تولید می شود و ساخت مرکز مجهز و به روز دفن بهداشتی زباله این کلان شهر اجتناب ناپذیر است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز با اشاره به اینکه این پروژه با همکاری شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به سرعت در حال اجرا است، اضافه کرد: دستور خرید دستگاه های تصفیه خانه های شماره 2 و 3 مرکز دفن بهداشتی زباله تبریز توسط فرمانده قرارگاه سازندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه احداث مرکز دفن پسماند تبریز 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه احداث مرکز دفن پسماند تبریز 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد