مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 14:552020-12-01اقتصادي

تثبیت 2 هزار شغل با پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی در قم


رییس سازمان صمت قم با اشاره به نرخ سود 15 درصدی تسهیلات واحدهای صنعتی گفت: این تسهیلات باعث ثابت ماندن 2 هزار و 53 شغل در واحدهای صنعتی استان قم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود سیجانی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای واحدهای صنعتی کشور، گفت: مجموع سهمی که برای قم در نظر گرفته شده 2 هزار و 400 میلیارد ریال بوده که 250 میلیارد ریال بیش از این مبلغ جذب و پرداخت شده است.

وی با اشاره به برخوردار بودن نرخ سود تسهیلات تبصره 18 از سه درصد یارانه، گفت: نرخ سود این تسهیلات چه به صورت سرمایه در گردش و چه به صورت سرمایه ثابت 15 درصد است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به اشتغال 83 نفر در پی پرداخت این تسهیلات، بیان کرد: این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش و در جهت تثبیت اشتغال و سرمایه ثابت برای ایجاد اشتغال پرداخت شده و طبق اعلام کمیته نظارت بر تسهیلات باعث ثابت ماندن 2 هزار و 53 شغل در واحدهای صنعتی استان شد.

وی با بیان اینکه اگر تا پایان آبان ماه استانی سهم خود را جذب نکند، این تسهیلات به استان های با جذب بیشتر تخصیص داده می شود، افزود: امیدواریم از ابتدای آذرماه بتوانیم برای سایر واحدهای صنعتی استان که متقاضی این تسهیلات هستند از سهم استان های دیگر جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت 2 هزار شغل با پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی در قم

تثبیت 2 هزار شغل با پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی در قم