مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-01فرهنگي

سومین دوره جایزه ادبی «الوند» فراخوان داد


دبیرخانه جایزه ادبی «الوند» در سومین دوره برگزاری، با تمهیدات مختص دوران شیوع ویروس کرونا، از شاعران و ناشران سراسر کشور دعوت کرد که در این رقابت ادبی حضور یابند.

- دبیرخانه جایزه ادبی الوند در سومین دوره برگزاری، با تمهیدات مختص دوران شیوع ویروس کرونا، از شاعران و ناشران سراسر کشور دعوت کرد که در این رقابت ادبی حضور یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، از شاعران و ناشران سراسر کشور دعوت کرد که در این رقابت ادبی حضور یابند.

در این فراخوان از تمام شاعران و ناشرانی که در زمینه انتشار کتاب شعر فعالیت دارند، خواسته شده است با توجه به شرایط عمومی ناشی از همه گیری و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، فقط فایل پی دی اف کتاب چاپ اول خود را که در سال 1398 خورشیدی در ایران منتشر شده (در شناسنامه اثر باید سال انتشار 1398 درج شده باشد)، برای دبیرخانه این جایزه بفرستند.

دبیرخانه همچنین اعلام کرده که فرستادن فایل کتاب را به منزله علاقه مندی به شرکت در رقابت جایزه ادبی الوند تلقی کرده و البته تنها کتاب های فرستاده شده (فایل پی دی اف کتاب) در این رقابت شرکت داده خواهند شد.

پیرو این اطلاع رسانی عمومی، جایزه ادبی الوند با شرایط و قواعد زیر فراخوان سومین دوره را منتشر کرده است: جایزه ادبی الوند به صورت خصوصی برگزار می شود و با نهادهای فرهنگی همکاری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین دوره جایزه ادبی «الوند» فراخوان داد

سومین دوره جایزه ادبی «الوند» فراخوان داد