مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-01سياسي

حرکات اصلاحی شناسایی، پیشگیری و رفع ناهنجاری های وضعیتی


رییس واحد دانشگاهی آزادگان نیر گفت: هدف مهم حرکات اصلاحی شناسایی، پیشگیری، آموزش و رفع ناهنجاری های وضعیتی است - ایسنا/اردبیل رییس واحد دانشگاهی آزادگان نیر گفت: هدف مهم حرکات اصلاحی شناسایی، پیشگیری، آموزش و رفع ناهنجاری های وضعیتی است نادر شایگان اصل، دکتری حرکات اصلاحی ، 11آذر در کارگاه آموزشی مجازی حرکات اصلاحی که به همت معاونت فرهنگی و همکاری دانشگاه فرهنگیان استان، به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: حرکات اصلاحی لازمه بهبود عملکرد سلامت جامعه است و عوامل متعدد می توانند باعث ایجاد ناهنجاری در ساختار بدنی شوند.

وی افزود: بعضی از افراد دچار ناهنجاری های بدنی مثل گودی غیرطبیعی کمر، قوز، پاهای پرانتزی و عدم تقارن در عضلات هستند، این افراد به مجموعه ای از حرکات اصلاحی نیاز دارند تا بدن خود را از وضعیت غیرطبیعی خارج، و به کمک تمرین های حرکات اصلاحی سلامتی خود را به دست بیاورند.

شایگان اصل، تصریح کرد: وضیعت های بدنی نامطلوب باعث خارج شدن راستای طبیعی ستون فقرات شده و به ریشه های عصبی، لیگامان ها و مهره ها فشار وارد میکند.

مثلا در ایستادن های طولانی مدت از سمت زمین بر بدن نیرویی عمودی بر سطح زمین به نام نیروی جاذبه وارد می شود و عضلات باید در مقابل آن مقاومت کنند تا بدن در راستای صاف و مطلوبی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکات اصلاحی شناسایی، پیشگیری و رفع ناهنجاری های وضعیتی

حرکات اصلاحی شناسایی، پیشگیری و رفع ناهنجاری های وضعیتی