مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-01بين الملل

هشدار رییس جمهور تونس نسبت به تلاش ها برای اخلال در عملکرد حکومت


رییس جمهوری تونس با تاکید بر این که راهی برای گفتگو با فاسدان وجود نخواهد داشت، برخی طرف ها را به تلاش جهت توقف عملکرد نهادهای عمومی دولت متهم کرد.

- رییس جمهوری تونس با تاکید بر این که راهی برای گفتگو با فاسدان وجود نخواهد داشت، برخی طرف ها را به تلاش جهت توقف عملکرد نهادهای عمومی دولت متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، قیس سعید، رییس جمهور تونس طی دیداری در کاخ ریاست جمهوری با نورالدین الطبوبی، دبیرکل اتحادیه مشاغل تونس (بزرگترین سندیکای این کشور) اعلام کرد که تونس یک کشور است و باید نهادهای عمومی آن عملکرد طبیعی داشته باشند.

کسانی هستند که برای توقف حرکت و عملکرد این نهادها تلاش می کنند که این کار را برای خدمت به خواسته های مردم تونس انجام نمی دهند، بلکه کاملاً هدفشان عکس این مسئله است.

قیس سعید بر لزوم پایبندی به اجرای خواسته های قانونی مردم تونس به دور از آشوب تاکید کرد و گفت، کسانی با آشوب در صدد بهره برداری از اوضاع هستند.

رییس جمهور تونس عنوان داشت: مجالی برای گفت وگو با فاسدان نخواهد بود، همچنین مجالی برای گفت وگو به صورتی که تونس طی سال های گذشته شاهد آن بود، وجود ندارد.

باید بر اساس رویکرد جدیدی گفتگوها انجام شود که بر مبنای اجرای خواسته های حقیقی مردم به دور از هرگونه محاسبات سیاسی تنگ نظرانه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس جمهور تونس نسبت به تلاش ها برای اخلال در عملکرد حکومت

هشدار رییس جمهور تونس نسبت به تلاش ها برای اخلال در عملکرد حکومت