مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:202020-11-30بين الملل

گزارشی از مهمترین ترورهای انجام شده توسط رژیم صهیونیستی در سراسر جهان


ترور و شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای ایران بار دیگر اذهان را متوجه سیاست ترور رژیم صهیونیستی علیه شخصیت ها و دانشمندان در کشورهای مختلف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ترور موضوع جدیدی در سیاست های رژیم صهیونیستی به شمار نمی رود و پرونده این رژیم از آغاز تشکیل در سال 1948 تاکنون شمار زیادی از عملیات های ترور را در خود جای داده است.

و هنوز هم یاد و خاطره سیاستمداران ، اندیشمندان و دانشمندانی همچون فتحی شقاقی، عماد مغنیه و … که قربانی این سیاست شده اند، در اذهان باقی است.

رژیم صهیونیستی از دهه 1950، سیاست ترور و تصفیه را به عنوان یک دکترین ثابت خود اتخاذ کرده بدون اینکه به عواقب سیاسی و قانونی این اقدام وحشیانه و ضدانسانی توجه کند.

تنها چند ماه از اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی گذشته بود که ترورها در این رژیم کلید خورد؛ هنگامی که باندهای صهیونیستی، فولکه برنادوت دیپلمات ارشد سوئدی و میانجی سازمان ملل متحد بین اعراب و اسراییل ترور کردند.

او ایده هایی برای صلح ارائه داده بود که از جمله آن پایان دادن به مهاجرت یهودیان به سرزمین های فلسطین و باقی ماندن بیت المقدس تحت حاکمیت عربی بود.

عملیات های ترور توسط رژیم صهیونیستی از آن پس تاکنون ادامه داشته است و تازه ترین آن همین جمعه در آبسرد دماوند اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از مهمترین ترورهای انجام شده توسط رژیم صهیونیستی در سراسر جهان

گزارشی از مهمترین ترورهای انجام شده توسط رژیم صهیونیستی در سراسر جهان