مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-30اقتصادي

4000 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شد


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: طی سال جاری چهار هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی ظهر یکشنبه در نشست کمیته اشتغال بوشهر اظهار داشت: در راستای تقویت اشتغال در استان بوشهر تلاش های گسترده ای صورت گرفته و زمینه اشتغال برای مددجویان فراهم شده است.

وی ایجاد اشتغال را از سخت ترین فعالیت های اقتصادی دانست و اضافه کرد: ایجاد اشتغال برای محرومان سختی دو چندان دارد زیرا این افراد از سرمایه اولیه محروم هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر تاکید کرد: در صورتی که بخواهیم برای محرومان در مناطق محروم ایجاد اشتغال کنیم با مشکلات بیشتری روبرو خواهیم بود که سختی کار را سه برابر می کند.

لطفی با اشاره به دستاوردهای این نهاد در حوزه توانمندسازی مددجویان گفت: با استفاده از دو مدل اشتغال امداد که هدایت شغلی و راهبری شغلی می باشد ضمن توجه ویژه به استعدادها و توانایی مددجویان و با حمایت های مالی این نهاد؛ اقدامات مؤثری در امداد برای رفع بیکاری مددجویان و خانواده آنها شده است.

وی مددجویان کمیته امداد را خوش حساب ترین مشتریان بانک ها برشمرد و افزود: معوقات مددجویان کمیته امداد در حوزه وام اشتغال کمتر از یک درصد است که نشان دهنده موفقیت طرح های اشتغال و خودکفایی مددجویان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شد

4000 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شد