مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-30اقتصادي

بررسی قانون حمایت از رمز ارزها در کمیسیون اقتصادی


گزارش نظارتی درباره وضعیت صنعت استخراج رمزارزها و مبادلات داخلی آن قرائت و طرح نمایندگان درباره قانون حمایت از رمزارزها مورد بحخث و بررسی قرار گرفت.

- مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزییات نشست امروز (دوشنبه 10 آذر) این کمیسیون اظهار داشت: در ابتدای این جلسه گزارش نظارتی درباره وضعیت صنعت استخراج رمز ارزها و مبادلات داخلی آن قرائت و مورد بحث و بررسی نمایندگان قرار گرفت.

وی افزود: بعد از ارائه این گزارش، نمایندگان قانون حمایت از رمز ارزها و ساماندهی بازار معاملات داخلی را در چند ماده که در برگیرنده مبادلات، بانک مرکزی، استخراج آن، تعرفه ها و .

است به مجلس پیشنهاد دادند.

  سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در بخش دیگری از این نشست، پیرو گزارش نظارتی کمیسیون اقتصادی درباره بازار بورس، اصلاح قانون بازار سرمایه، موادی از این طرح مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهاد کارگروه برای اصلاح قانون اوراق بهادار ارائه و کارشناسان مرکز پژوهش ها نظرات خود را مطرح کردند.

طغیانی گفت: ارتقای شفافیت در بازار، عملکرد صندوق تثبیت، ارتقای سازمان بورس و اوراق بهادار، عملکرد شورای عالی بورس و گزارش دهی آن، ارتقای نظارت بر ارکان سرمایه، کنترل بازارگردانی توسط ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی قانون حمایت از رمز ارزها در کمیسیون اقتصادی

بررسی قانون حمایت از رمز ارزها در کمیسیون اقتصادی