مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 09:352020-11-30سياسي

احتمال جمع آوری 2500 معتاد متجاهر و کارتون خواب در شیراز


عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر شیراز با اشاره به نگهداری اجباری معتادین متجاهر به مدت هفت یا هشت ماه در کمپ های ترک اعتیاد، از احتمال جمع آوری 2500 معتاد متجاهر و کارتن خواب ها در این کلانشهر خبر داد.

- ایسنا/فارس عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر شیراز با اشاره به نگهداری اجباری معتادین متجاهر به مدت هفت یا هشت ماه در کمپ های ترک اعتیاد، از احتمال جمع آوری 2500 معتاد متجاهر و کارتن خواب ها در این کلانشهر خبر داد.

لیلا دودمان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز عملیات جمع آوری معتادین متجاهر و کارتن خواب ها از سطح شهر شیراز از روز گذشته 9 آذرماه، از احتمال جمع آوری 2500 معتاد در سطح این کلانشهر خبر داد و گفت: پس از مدت ها، برای ساماندهی این موضوع توافق و هماهنگی مشترکی در سطح کلان مدیریتی این کلانشهر ایجاد شده که جای امیدواری برای ساماندهی معتادین دارد که هم دغدغه مردم و رسانه هاست و جزو هم مطالبات مردم محسوب می شود.

او افزود: طبق همکاری ایجاد شده بین ستاد مبارزه با مواد مخدر فارس، فرمانداری شهرستان شیراز، معاونت خدمات اجرایی شهرداری شیراز، اداره آسیب های اجتماعی شهرداری شیراز و بهزیستی، مقرر شده است که با توجه به اینکه براساس پروتکل اعلامی وزارت کشور و بهزیستی کشور مبنی بر اینکه در ایام بحران شیوع کرونا عملیات جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال جمع آوری 2500 معتاد متجاهر و کارتون خواب در شیراز

احتمال جمع آوری 2500 معتاد متجاهر و کارتون خواب در شیراز