مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-30فناوري

کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی، تحولی در کسب و کارهای نوین


حتما برای شما هم پیش آمده که به یک فروشگاه مراجعه کنید و ازشون کارت ویزیت دریافت کنید تا بتوانید در زمان دیگری به آنها مراجعه کرده یا تماس بگیرید تا کالایی را تلفنی سفارش دهید.

- حتما برای شما هم پیش آمده که به یک فروشگاه مراجعه کنید و ازشون کارت ویزیت دریافت کنید تا بتوانید در زمان دیگری به آنها مراجعه کرده یا تماس بگیرید تا کالایی را تلفنی سفارش دهید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آی نوتی، شاید هم کارت ویزیت پزشک یا شخصی را دریافت کرده باشید تا بعدا با او در ارتباط باشید.

اما ممکن است فراموش کنید که کارت ویزیت ها را کجا گذاشته اید؟! دستیابی به اطلاعات آن فروشگاه یا پزشک مورد نظر، ممکن است از داخل اینترنت و گوگل سخت یا غیر ممکن باشد و همین امر باعث شده که مجموعه ی آی نوتی ابزاری به اسم کارت ویزیت الکترونیکی را طراحی کند و در کنار آن امکانات بی شمار دیگری را در اختیار صاحبین کارت ویزیت الکترونیک (EBC) قرار دهد تا هیچ گاه کارت ویزیت ها به فراموشی سپرده نشوند؛ همچنین در مصرف کاغذ صرفه جویی شود و اطلاعات تمامی کسب و کارها و اشخاصی که از این خدمت استفاده می کنند، به راحتی در موتور جستجوگر گوگل به مخاطبین، نمایش داده شود.

کارت ویزیت الکترونیکی اولین بار توسط مجموعه ی آی نوتی پس از تحقیق و نیازسنجی کسب و کارها طراحی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی، تحولی در کسب و کارهای نوین

کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی، تحولی در کسب و کارهای نوین