مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-30سياسي

استیصال آمریکا در برابر ایران موجب ترور شهید فخری زاده شد


علت ترور شهید فخری زاده استیصال و ضعف مفرط استکبار جهانی در برابر قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

- ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس گفت: علت ترور شهید فخری زاده استیصال و ضعف مفرط استکبار جهانی در برابر قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

احمد سالک در گفت و گو با ایسنا درباره ترور محسن فخری زاده- دانشمند هسته ای برجسته ایران، اظهار کرد: 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و دشمنان داخلی و خارجی هر روز به دلیل پیشرفت های مختلف علمی و قدرت بازدارندگی در سطح منطقه و جهان تلاش می کنند عوامل این پیشرفت ها را از مقابل خودشان بردارند که یکی از این پیشرفت های محسوس، قدرت هسته ای ایران است.

بنابراین این جنایت، کارِ اول آمریکا و صهیونیست ها نیست و در چند دهه گذشته علما و دانشمندان زیادی از این مرز پُرگُهر را به شهادت رسانده اند.

وی افزود: نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که علت انجام این عملیات تروریستی استیصال و ضعف مفرط استکبار جهانی در برابر قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

این یک عملیات کور و بزدلانه بود که نشان داد صهیونیست ها و آمریکایی ها چقدر در برابر عظمت ایران اسلامی کوچک و حقیر هستند.

این نماینده سابق مجلس گفت: طراحان این عملیات با محوریت موساد و حمایت آمریکا، عربستان و عناصر مزدور داخلی خود این جنایت را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیصال آمریکا در برابر ایران موجب ترور شهید فخری زاده شد

استیصال آمریکا در برابر ایران موجب ترور شهید فخری زاده شد