مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-30اجتماعي

آماده باش 1500 نیروی خدمات شهری برای مقابله با آبگرفتگی


مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با توجه به بارش های در پیش، از آماده باش همه نیروهای آتش نشانی و 1500 نیروی خدمات شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محسن میرهادی در رابطه با آماده باش نیروهای شهرداری با توجه به بارش های پیش رو، اظهار کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران از روز شنبه تمام نیروهای آتش نشانی به صورت آماده باش هستند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به آمادگی شهرداری های مناطق به منظور کنترل آب های روان، افزود: 1500 نیروی معاونت خدمات شهری نیز در این ایام آماده باش هستند که از هرگونه آب گرفتگی جلوگیری کنند.

میرهادی از آمادگی ماشین آلات سبک و سنگین و پمپ های مکش برای ورود به عملیات در صورت هرگونه آبگرفتگی هم خبر داد و گفت: نقاط بحرانی در مناطق مختلف شهر شناسایی شده اند و برای اطمینان کیسه های شن موردنیاز در نقاطی که مشکل داشتند، قرار داده شده است.

وی از لایروبی کانال ها و انهار هم خبر داد و افزود: این کار نیز به صورت کامل انجام شده است و در مناطق به صورت مستمر رصد می شود که گرفتگی انهار به بحث آب گرفتگی کمک نکند.

انتهای پیام/2258


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 1500 نیروی خدمات شهری برای مقابله با آبگرفتگی

آماده باش 1500 نیروی خدمات شهری برای مقابله با آبگرفتگی