مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 05:302020-11-30اقتصادي

صدور اظهارنامه ترخیص بیش از 78 هزار تن کالاهای اساسی در گمرکات هرمزگان+فیلم


مدیرکل گمرک شهید رجایی و ناظر گمرکات استان هرمزگان اظهار کرد: بیش از 78 هزار تن اظهارنامه برای ترخیص کالاهای اساسی صادر شده که در حال طی کردن تشریفات گمرکی خود هستند و در سریعترین زمان ممکن به بازار خواهد رسید.

- صدور اظهارنامه ترخیص بیش از 78 هزار تن کالاهای اساسی در گمرکات هرمزگان+فیلم ایسنا/هرمزگان مدیرکل گمرک شهید رجایی و ناظر گمرکات استان هرمزگان اظهار کرد: بیش از 78 هزار تن اظهارنامه برای ترخیص کالاهای اساسی صادر شده که در حال طی کردن تشریفات گمرکی خود هستند و در سریعترین زمان ممکن به بازار خواهد رسید.

گمرکات کشور نقش عمده ای در ورود و خروج کالا ایفا می کنند، اما نقش برخی از گمرکات به واسطه حجم مبادلات در آن ها پررنگ تر است، به طوری که حدود 52 درصد فعالیت های تجاری کل کشور از طریق گمرکات استان هرمزگان و بندر شهید رجایی انجام شده و شاخص های ورود و خروج کالا در این مدت مثبت به نظر می رسد.

157 گمرک با بیش از هشت هزار نیرو سکان مرزبانی اقتصادی را در دست دارند، در این میان بیش ترین فعالیت های گمرکی کشور که تمام رویه های گمرکی را شامل می شود در استان هرمزگان انجام می گیرد که افزون بر 27 درصد فعالیت های گمرکی کشور را در برمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اظهارنامه ترخیص بیش از 78 هزار تن کالاهای اساسی در گمرکات هرمزگان+فیلم

صدور اظهارنامه ترخیص بیش از 78 هزار تن کالاهای اساسی در گمرکات هرمزگان+فیلم