مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 05:202020-11-30سياسي

سردار تنگسیری: توان نظامی و موشکی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست


اینکه ترامپ الان به این وضعیت افتاده دلیلش چیست؟ انتقامی است که خدا از ترامپ می گیرد و خواهید دید که ترامپ هیچ گاه متعادل نخواهد شد - نیروی دریایی اصلاً در یک قالب نمی گنجد و ما باید برای امنیت کشتیرانی خود حتماً در آب های بین المللی حضور داشته باشیم.

اصلاً قرار نیست نیروی دریایی ارتش و سپاه در یک جا مستقر شوند؛ بیگانگان از اقیانوسیه، اروپا، آفریقا و آمریکا با شناورهای خود در آب های نزدیک کشور ما حضور دارند، چرا ما در آب های بین المللی حضور نداشته باشیم؟ این حضور یک افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است.

*بر اساس تقسیم بندی که در حوزه دفاع از مرزهای آبی وجود دارد، در آب های جنوبی کشور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس و در دریای عمان نیروی دریایی ارتش مسئولیت هایی برعهده دارند؛ با توجه به حضور نیروی دریایی سپاه در آب های بین المللی، آیا تفکیکی در ماموریت های ارتش و سپاه وجود دارد؟ در اقیانوس ها تقسیم بندی به این شکل نیست و اقیانوس ها خیلی وسیع هستند؛ لذا ما هر دو از یک خانواده ایم و با برادری و صمیمیت ماموریت بزرگ سیادت دریایی را انجام می دهیم؛ ما و ارتش یک خط حد ذاتی و یک خط حد ذات نیروی دریایی داریم.

وقتی در عمق دریاها مشکلاتی برای شناورهای ما پیش بیاید، حتماً باید حضور داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: توان نظامی و موشکی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست

سردار تنگسیری: توان نظامی و موشکی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست