مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 04:252020-11-30بين الملل

دیدار «محمود عباس» با وزیر خارجه مصر و دبیرکل اتحادیه عرب


رییس تشکیلات خودگردان در سفر به مصر با وزیر خارجه این کشور و نیز دبیرکل اتحادیه عرب دیدار و درباره آخرین تحولات مربوط به فلسطین رایزنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین یکشنبه (دیروز) پس از اردن، وارد مصر شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین وفا ، در این دیدار که در مقر اقامت عباس در قاهره برگزار شد، وزیر خارجه مصر در جریان آخرین تحولات مسأله فلسطین و تلاش های سیاسی و دیپلماتیک برای جلب حمایت بین المللی از موضع فلسطین قرار گرفت.

  دیدار عباس با ابوالغیط از دیگر دیدارهای عباس در مصر، دیدار با احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب بود که وی نیز در جریان آخرین تحولات مربوط به فلسطین قرار داده شد.

بر اساس گزارش انجام می شود، درباره جوانب مختلف مسأله فلسطین در پی تحولات اخیر بویژه نتایج انتخابات آمریکا بحث و تبادل نظر شد.

این فرد مسؤول در ادامه گفت، دبیرکل اتحادیه عرب مشتاق شنیدن برآورد عباس درباره ازسرگیری روابط با اسراییل، پرونده آشتی فلسطینی و تأثیر وضعیت منطقه ای بر مسأله فلسطین بوده است.

وی افزود، در این دیدار این اتفاق نظر وجود داشت که دولت جدید آمریکا زمینه را برای بازیابی نقش فعال‍ تر واشنگتن برای پیگیری راهکار دو دولتی بر اساس مراجع بین المللی و توافق هی امضا شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار «محمود عباس» با وزیر خارجه مصر و دبیرکل اتحادیه عرب

دیدار «محمود عباس» با وزیر خارجه مصر و دبیرکل اتحادیه عرب