مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 17:452020-11-29حوادث

کشف 5.3 میلیارد ریالی محموله قاچاق در سروآباد/قاچاقچیان چوب به دام قانون افتادند


فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: 5 میلیارد و 300 میلیون ریال کالای قاچاق طی یک عملیات هدفمند پلیسی در شهرستان سروآباد کشف و ضبط شد.

- سردار علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی شهرستان سروآباد یک محموله قاچاق در ارتفاعات تته این شهرستان کشف شد.

وی گفت: قاچاقچی کالا که قصد انتقال این محوله را به شهرستان داشت با مشاهده ماموران از محل متواری و با هوشیاری ماموران در این عملیات بیش از یک هزا رو 100ثوب البسه، 26 جفت کفش ، 75 دستگاه ماشین ریش تراش و تعدادی آبمیوه گیری کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این تعداد کالای قاچاق را بیش از 5 میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد کردند خاطر نشان کرد : تلاش ماموران در راستای شناسایی و دستگیری قاچاقچی کالا ادامه دارد.

کشف 2700 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در کامیاران وی گفت: مأموران انتظامی شهرستان کامیاران هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به 4 دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودروها را جهت بازرسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها مقدار 2 هزار و 700 قطعه مرغ زنده غیرمجاز که بدون مجوز بهداشتی حمل می شد کشف کردند که کارشناسان ارزش بار قاچاق کشف شده را 2 میلیارد و 450 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5.3 میلیارد ریالی محموله قاچاق در سروآباد/قاچاقچیان چوب به دام قانون افتادند

کشف 5.3 میلیارد ریالی محموله قاچاق در سروآباد/قاچاقچیان چوب به دام قانون افتادند