مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-29بين الملل

پایگاه خبری عراقی: مواضع ایران صادقانه تر از کشورهای عربی است


یک پایگاه عراقی با انتقاد از اقدام اخیر امارات در ممانعت از ورود شهروندان عراقی به این کشور نوشت که مواضع ایران بسیار صادقانه تر و شرافتمندانه تر از مواضع برخی کشورهای عربی است.

- یک پایگاه عراقی با انتقاد از اقدام اخیر امارات در ممانعت از ورود شهروندان عراقی به این کشور نوشت که مواضع ایران بسیار صادقانه تر و شرافتمندانه تر از مواضع برخی کشورهای عربی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری المعلومه عراق در یادداشتی از اقدام دولت امارات در ممانعت از ورود شهروندان 13 کشور عربی و اسلامی از جمله عراق و ایران به این کشور انتقاد کرد.

در این یادداشت آمده است: عراق رنج های زیادی از کشورهای عربی دیده است؛ کشورهای عربی بودند که به نیروهای بیگانه اجازه دادند به عراق حمله کنند و ارتش های خود را از طریق خاک همین کشورها وارد عراق کنند.

همین کشورهای عربی بودند که مرزهای خود را به روی عراق بستند و اجازه دادند که ملت عراق در محاصره و گرسنگی بمانند و همین کشورها بودند که مرزهای خود را بر روی هزاران تروریست باز کردند و منجر به کشته شدن هزاران بی گناه شدند.

در ادامه این یادداشت آمده است: خاک کشورهای اردن، عربستان، قطر، سوریه و حتی ترکیه میدانی برای آموزش داعشی ها شده بود و عملیات داعش از داخل خاک آنها انجام می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه خبری عراقی: مواضع ایران صادقانه تر از کشورهای عربی است

پایگاه خبری عراقی: مواضع ایران صادقانه تر از کشورهای عربی است