مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-29فرهنگي

جدیدترین خبر از فیلمی با بازی افشین هاشمی و پژمان بازغی


فیلمبرداری فیلم سینمایی «خوره» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین قاسمی جامی بر اساس فیلمنامه ای از مهدی معمارزاده زنجانی بعد از وقفه ای طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا به پایان رسید.

- فیلمبرداری فیلم سینمایی خوره به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین قاسمی جامی بر اساس فیلمنامه ای از مهدی معمارزاده زنجانی بعد از وقفه ای طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش عمده ای از فیلمبرداری فیلم سینمایی خوره به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین قاسمی جامی با نام قبلی وثیقه پاییز و زمستان سال گذشته انجام شد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد.

پس از گذشت نزدیک به یک سال، سکانس های باقی مانده از این فیلم سینمایی نیز اوایل پاییز امسال فیلمبرداری شده و خوره وارد مراحل پس از تولید شد.

در خلاصه داستان خوره آمده است: مهران بعد از 10 ماه بازداشت با قرار وثیقه شخصی به نام حدیدی که اعتقاد دارد او بیگناه است، به طور موقت آزاد می شود، اما ناگهان خود را در یک باند تبهکار می یابد.

افشین هاشمی، پژمان بازغی، میترا حجار، لیندا کیانی، نسیم ادبی، حمیدرضا پگاه، امید روحانی، سید جواد یحیوی، مهدی پتکی، قربان نجفی و هامون سیدی بازیگران این فیلم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین خبر از فیلمی با بازی افشین هاشمی و پژمان بازغی

جدیدترین خبر از فیلمی با بازی افشین هاشمی و پژمان بازغی