مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-29اجتماعي

تردد در محورها و گردنه های برفگیر چهارمحال وبختیاری با زنجیر چرخ امکانپذیر است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تردد در محورها و گردنه های برفگیر با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تردد در محورها و گردنه های برفگیر با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

عزیزالله روشن در گفت وگو با ایسنا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر در محور فارسان به چلگرد( سه راهی میهه)، محور فارسان به کوهرنگ( دشت زرین) و محور کوهرنگ به بازفت (گردنه چری) بارش برف گزارش شده است و در سایر محورها نیز بارش باران داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تردد در تمامی محورهای استان روان است، گفت: رانندگان از ترددهای غیرضرور به محورهای مواصلاتی کوهستانی خودداری کنند و در صورت لزوم برای تردد در گردنه های برفگیر وسایل ایمنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: از زمان ورود سامانه جدید بارشی به چهارمحال و بختیاری راهداران به 10 خودروی گرفتار در برف در گردنه چری و محور ناغان به کارون چهار امدادرسانی کردند، باتوجه به محدودیت های کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورها و گردنه های برفگیر چهارمحال وبختیاری با زنجیر چرخ امکانپذیر است

تردد در محورها و گردنه های برفگیر چهارمحال وبختیاری با زنجیر چرخ امکانپذیر است