مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-29اقتصادي

رقم واقعی طلب شهرداری از دولت مشخص شد


عضو شورای شهر تهران عنوان کرد که با توجه به ابراز معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، طلب شهرداری تهران از دولت برابر 30 هزار میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، محمدجواد حق شناس در دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با طرح این پرسش که هزینه های عظیم و پنهان پایتختی شهر تهران چه زمانی قرار است محاسبه شود و در صورتحساب مطالبات مدیریت شهری تهران از دولت قرار گیرد، گفت: روشن است که تمرکز سازمان ها و نهادهای دولتی در شهر تهران از استانداردهای بین المللی فاصله دارد و ایران در شاخص پراکنش فضایی و آمایش سرزمینی از منظر نهادی و سازمانی، چه در سطح ملی و چه در سطح استانی با مسئله مواجه است.

در این راستا کارگروه انتقال کارکنان دولت از شهر تهران در سال 89 مصوب کرده است که 163 سازمان و نهاد دولتی به ترتیب اولویت و به مرور از تهران خارج شده و در سایر استان ها استقرار پیدا کنند.

با این حال و آن طور که شواهد و قراین شهر نشان می دهد، این مصوبه تا کنون اجرایی نشده است.

وی افزود: در جلسه ای که در سال نخست شورای پنجم به صورت مشترک میان اعضای شورای شهر تهران با رییس جمهور برگزار شد، مسئله تفکیک هزینه های اداره شهر تهران از هزینه های اداره پایتخت به عنوان یکی از محورهای جلسه مطرح شد و در آن زمان به نظر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقم واقعی طلب شهرداری از دولت مشخص شد

رقم واقعی طلب شهرداری از دولت مشخص شد