مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-29فرهنگي

پایان دی آخرین فرصت مشارکت در طرح خرید کتاب


معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد که نویسندگان و ناشران تا پایان دیماه برای مشارکت در طرح خرید کتاب فرصت دارند.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد که نویسندگان و ناشران تا پایان دیماه برای مشارکت در طرح خرید کتاب فرصت دارند.

مهدی امیدبخش گفت: براساس این طرح، نویسندگان و ناشران هر استان، می توانند کتاب های خود را که از روز نخست بهمن ماه سال گذشته تا روز نخست بهمن ماه امسال، چاپ و منتشر کرده اند، معرفی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارشاد فارس، امیدبخش توضیح داد: در راستای فرهنگ سازی کتاب و کتاب خوانی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله بودجه ای را برای خرید کتاب از نویسندگان و ناشران در نظر می گیرد تا پس از خرید این کتاب ها، رایگان برای بهره برادی مردم، به کتابخانه ها، مدارس و ایده های کتاب خوانی اهدا شود.

امیدبخش افزود: نویسندگان و ناشران هر استان، می توانند کتاب های خود را که از روز نخست بهمن ماه سال گذشته تا روز نخست بهمن ماه سال جاری، چاپ و منتشر نموده اند، برای شرکت در این طرح معرفی کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان داشت: نویسندگان و انتشارات هایی که می خواهند در این طرح شرکت کنند، می بایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دی آخرین فرصت مشارکت در طرح خرید کتاب

پایان دی آخرین فرصت مشارکت در طرح خرید کتاب