مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-29سياسي

دیدار مدیرکل بنیاد شهید مازندران با خانواده های یک شهید و جانباز


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از دیدار با دو خانواده ایثارگر در ساری گفت: حضور در منازل شهدا و ایثارگران روحیه بخش است.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از دیدار با دو خانواده ایثارگر در ساری گفت: حضور در منازل شهدا و ایثارگران روحیه بخش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدایت مظلومی در دیدار با خانواده شهید سید محسن طاهری ششکی و یحیی جعفری جانباز سرافراز 70 درصد، حضور در منازل شهدا و ایثارگران را روحیه بخش توصیف کرد و توضیح داد: زمانی که برای ادای احترام و تکریم، از پدران و مادران معظم شهدا، جانبازان سرافراز و آزادگان عزیز دیدار به عمل می آوریم و پای صحبت ها و کلام دلنشین این عزیزان قرار می گیریم رفتار محبت آمیز آنان سراسر درس و عبرت و سرمشق برای همه مسئولان است.

مظلومی به روحیه معنوی خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: خدمت به این انسان های برجسته و والا و قدرشناسی از بزرگی، متانت و صبر و شکیبایی آنان یک امر و عمل پسندیده و ماندگار برای همه ما محسوب می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران خاطرنشان کرد: امروز همه ما باید درک و فهم خود را نسبت به مقام شهدا، شأن و منزلت ایثارگران و خانواده های مقاوم آنان بالا ببریم و به نیکی و شایستگی از آنان یاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مدیرکل بنیاد شهید مازندران با خانواده های یک شهید و جانباز

دیدار مدیرکل بنیاد شهید مازندران با خانواده های یک شهید و جانباز