مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-29سياسي

عاشقانه های شهدای انقلاب و دفاع مقدس/ نگاهی نو به زندگی شهدا


دفتر اول کتاب «عاشقانه ها»؛ با عنوان کامل «عاشقانه هایی از شهدای انقلاب و دفاع مقدس» که به کوشش پژمان عرب، گردآوری و تدوین شده است، توسط انتشارات «راه یار» منتشر و روانه بازار نشر شد.

- دفتر اول کتاب عاشقانه ها ؛ با عنوان کامل عاشقانه هایی از شهدای انقلاب و دفاع مقدس که به کوشش پژمان عرب، گردآوری و تدوین شده است، توسط انتشارات راه یار منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دفتر اول کتاب عاشقانه ها ؛ با عنوان کامل عاشقانه هایی از شهدای انقلاب و دفاع مقدس که به کوشش پژمان عرب، گردآوری و تدوین شده است، توسط انتشارات راه یار منتشر و روانه بازار نشر شد.

دفتر اول عاشقانه ها ؛ برش هایی از وصیت‏نامه ها و نامه های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خطاب به همسران و فرزندانشان است.

در مقدمه کوتاه کتاب، این چنین آمده است: عاشقانه های ساده اما زلال، از جان های سرشار و سرمست از عشق و محبت به همسر ا نشان، این هم پایان ابدی و فرزندان ثمره جان هایشان سرچشمه می گیرد.

کلمات و جملاتی پُرشکوه و پُرطراوت، دلنشین، عزتمندانه و هستی بخش که راه و رسم زندگی را با همین اندک نوشتن ها به ودیعه گذاشته اند.

در اندک مجالی که داشتند عاشقانه هایی نگاشتند ولی کیست که نداند هزاران هزار جمله عاشقانه در سینه ها ماند و جدی جدی وعده دادند که در آن بَزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشقانه های شهدای انقلاب و دفاع مقدس/ نگاهی نو به زندگی شهدا

عاشقانه های شهدای انقلاب و دفاع مقدس/ نگاهی نو به زندگی شهدا