مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-29سياسي

تاخیر 527 روزه شهرداری در ارائه نظام نامه پایش برنامه سوم توسعه شهر تهران


رییس کمیته بودجه شورای شهر با اشاره به لزوم ارائه نظام نامه پایش برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران از سوی شهرداری بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی تاکید کرد.

- رییس کمیته بودجه شورای شهر با اشاره به لزوم ارائه نظام نامه پایش برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران از سوی شهرداری بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به لزوم اجرای مصوبات از سوی شهرداری تهران گفت: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم ترین انتظار اعضاء شورا از شهردار و مدیران شهرداری تهران است تا با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم شود.

وی افزود: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی به عنوان نماینده مردم تهران در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره لزوم ارائه نظام نامه پایش برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران بر اساس بند 1 ماده 95 مصوبه برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران که شهرداری مکلف شده بود ظرف مدت سه ماه از ابلاغ برنامه به شورا ارائه کنند و به شهرداری تهران تذکر می دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر 527 روزه شهرداری در ارائه نظام نامه پایش برنامه سوم توسعه شهر تهران

تاخیر 527 روزه شهرداری در ارائه نظام نامه پایش برنامه سوم توسعه شهر تهران