مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-29اقتصادي

اصفهان هنوز درگیر آنفلوآنزای فوق حادپرندگان نشده است/خطر در کمین


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: اگرچه هنوز اصفهان درگیر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان نشده اما کوچکترین غفلتی می تواند فاجعه ای نظیر کرونا را رقم زند.

- شهرام موحدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جایگاه نخست استان اصفهان از نظر واحدهای پرورش طیور از جمله مرغ گوشتی، تخم گذار، شترمرغ، بلدرچین در کشور، اظهار داشت: وجود بیش از دو هزار واحد تولید مرغ گوشتی، 300 واحد تولید مرغ تخم گذار، 126 واحد بوقلمون گوشتی، 24 واحد پرورش بلدرچین در استان اصفهان، این استان را به یکی از قطب های مهم در تأمین گوشت سفید کشور تبدیل کرده است.

وی افزود: سهم تولید طیور در استان اصفهان بالغ بر 57 میلیون قطعه است که در کشور بی نظیر است و از تراکم واحدهای پرورش طیور در اصفهان خبر می دهد.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با تاکید بر محافظت از واحدهای پرورش طیور در استان اصفهان گفت: چنانچه این واحدهای تولیدی درگیر بیماری ویروسی نظیر آنچه در سال 95و 96 اتفاق افتاد، شوند با توجه به شیوع کرونا کار بسیار پیچیده خواهد شد.

فعالیت 15 دستگاه برای جلوگیری از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان وی به تشکیل ستاد مبارزه با آنفلوآنزای استان اصفهان به دبیری اداره کل دامپزشکی استان اصفهان اشاره کرد و افزود: بیش از 15 دستگاه در استان اصفهان مکلف شده اند تا در کنترل و پیشگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان هنوز درگیر آنفلوآنزای فوق حادپرندگان نشده است/خطر در کمین

اصفهان هنوز درگیر آنفلوآنزای فوق حادپرندگان نشده است/خطر در کمین