مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:152020-11-29پزشكي

خطر ایدز چندین برابر کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید چوبینه درباره روز جهانی ایدز گفت: ویروس ایدز یکی از ویروس های خطرناکی است که از سال های قبل دامن گیر بشریت شده و بسیاری از افراد در دنیا به این ویروس مبتلا شدند که البته در ایران و برخی از کشور های دیگر این میزان .

- عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه جهت مقابله با کرونا باید محدودیت ها بیشتر شود، گفت: هرچند محدودیت های اخیر بی تاثیر نبوده، ولی در کنترل کرونا کمک چندانی نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید چوبینه درباره روز جهانی ایدز گفت: ویروس ایدز یکی از ویروس های خطرناکی است که از سال های قبل دامن گیر بشریت شده و بسیاری از افراد در دنیا به این ویروس مبتلا شدند که البته در ایران و برخی از کشور های دیگر این میزان پایین تر از سایر کشورهاست.

وی با بیان اینکه ایدز ویروسی است که از طرق مختلف امکان سرایت به دیگر افراد دارد، ادامه داد: به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی به ویژه در افراد متجاهر در بحث اعتیاد این ویروس امکان شیوع بیشتری پیدا می کند و در کانون های مختلفی که روابط غیر قابل کنترل در جامعه دارند ویروس ایدز گسترش پیدا می کند.

همچنین انتقال از طریق خون و مادر به جنین صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر ایدز چندین برابر کرونا

خطر ایدز چندین برابر کرونا