مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 19:552020-11-28اجتماعي

آمادگی شهرستان کوهرنگ برای بارش های سنگین در ساعات آتی


اقدامات لازم جهت کاهش خسارات ناشی از بارش برف درشهرستان کوهرنگ انجام شده است و دستگا ه ها در آماده باش کامل به سر می برند.

- مرتضی زمان پور امروز در گفت گو با خبرنگار فارس گفت: با توجه به هشدارها، اخطاریه ها، واعلام وضعیت قرمز از نظر بارش اقدامات پیش گیرانه ای برای جلوگیری از وارد شدن خسارات انجام شده است که در این خصوص دو جلسه در ستاد فرماندهی بحران استان برگزار شد.

فرماندار شهرستان کوهرنگ افزود: تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در وضعیت آماده باش می باشند و مواد غذایی، پوشاک، لوازم گرمایشی و پتو در راهدارخانه های گردنه های تاراز، چری، شاه منصوری و دهستان موگویی جهت زمان اضطراری دپو شده است.

 وی اظهارداشت: مدیرکل امور عشایر استان، نیروی انتظامی، بخشدار در مناطق عشایری بازفت حضور پیدا کردند و به عشایر جهت کوچ تذکر جدی دادند، هم چنین مدیرکل بنیاد مسکن استان  نیز به روستاهای در معرض خطر این منطقه سرکشی کردند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ اضافه کرد: آرد، سوخت، دارو در مناطق صعب العبور ذخیره شده است؛ هم چنین ذخیره لوله در تمام بخش ها جهت زمان اضطرار تخریب پل ها بر اثر سیلاب نیز انجام شده است.

وی توضیح داد: جهاد کشاورزی نیز  به مزارع پرورش ماهی در خصوص کنترل آب خروجی و ورودی، نحوه غذا دادن در شرایط بارانی به صورت پیامکی، تلفنی وحض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهرستان کوهرنگ برای بارش های سنگین در ساعات آتی

آمادگی شهرستان کوهرنگ برای بارش های سنگین در ساعات آتی