مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-28دانش

کلیات سرفصل دوره کارشناسی سیاست گذاری اجتماعی بررسی شد


کلیات سرفصل دوره کارشناسی سیاست گذاری اجتماعی در شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه 187 شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست غلامعلی حداد عادل در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در این جلسه سرفصل دوره کارشناسی سیاست گذاری اجتماعی بررسی شد، مسعود عالمی عضو هیئت علمی و مدیر گروه تعاون و رفاه اجتماعی دانشگاه علامه گزارشی در این زمینه ارائه کرد.

وی گفت: بررسی سوابق دانشگاه های مختلف نشان می دهد؛ که حوزه های دانشگاهی سیاست گذاری اجتماعی در کشور ما نوپاست، و عدم انتشار نشریه علمی پژوهشی معتبر در این حوزه، فقدان یا کمبود متخصصانی که رشته تحصیلی تخصصی آنان سیاست گذاری اجتماعی باشد و همچنین تعداد بسیار اندک کتب منتشر شده در این زمینه که عمدتاً ترجمه ای هستند تایید این مسئله است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه ادامه داد: سیاست گذاری اجتماعی یک بین رشته ای است و اساساً به معنای دانش استفاده از علوم اجتماعی و علوم انسانی برای حل معضلات اجتماعی است و هدف اصلی تاسیس این رشته تلاش برای کاربردی کردن بیشتر علوم اجتماعی است.

حجت الاسلام و المسلمین کاظمینی معاون ارتباط با حوزه علمیه با بیان اینکه رشته سیاست گذاری اجتماعی جز رشته های مهم، راهبرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات سرفصل دوره کارشناسی سیاست گذاری اجتماعی بررسی شد

کلیات سرفصل دوره کارشناسی سیاست گذاری اجتماعی بررسی شد