مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:452020-11-28بين الملل

ممنوعیت مکالمات تلفن همراه در پروازها


کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا پیشنهاد اجازه برقرار تماسهای صوتی از طریق تلفنهای همراه در طول پرواز را لغو و به بررسی این ایده که با مخالفت شدید خلبانان و مهمانداران روبرو شده بود، - کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا پیشنهاد اجازه برقرار تماسهای صوتی از طریق تلفنهای همراه در طول پرواز را لغو و به بررسی این ایده که با مخالفت شدید خلبانان و مهمانداران روبرو شده بود، پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کمیسیون با توجه به رایج بودن تماس صوتی در پروازهای داخلی اروپا و نقاط دیگر، در سال 2013 پیشنهاد کرده بود اجازه داده شود تماسهای تلفنی در ارتفاع 10 هزار پایی انجام شود.

اما این پیشنهاد با مخالفت شدید مسافران، مهمانداران پرواز، اعضای کنگره و سایرین روبرو شد که از ایده مکالمات تلفنی مسافران در طول پرواز عمیقا نگران شده بودند.

حتی یک گروه احتمال حوادث خشم هوایی در صورت استفاده مسافران از تلفنهای همراهشان را مطرح کرده بود.

آجیت پای، رییس کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا در سال 2017 اعلام کرد این آژانس پیشنهاد مذکور را که در زمان رییس قبلی مطرح شده بود، لغو خواهد کرد.

وی در آن زمان گفته بود لغو دائمی این پیشنهاد یک پیروزی برای شهروندان آمریکایی خواهد بود که مایلند در ارتفاع 30 هزار پایی آرامش داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت مکالمات تلفن همراه در پروازها

ممنوعیت مکالمات تلفن همراه در پروازها