مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-28اقتصادي

همراهی 97 درصدی صنوف در خدابنده برای مقابله با کرونا


در راستای اعمال محدودیت های جدید، 97 درصد مشاغل مشمول شهرستان، کرکره های خود را پایین نگه داشته اند و این نشان از همراهی این گروه با مردم دارد.

- ایسنا/زنجان فرماندار خدابنده گفت: در راستای اعمال محدودیت های جدید، 97 درصد مشاغل مشمول شهرستان، کرکره های خود را پایین نگه داشته اند و این نشان از همراهی این گروه با مردم دارد.

ایوب بیگدلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قرار گرفتن خدابنده در وضعیت قرمز، اظهار کرد: از اول آذرماه در این شهرستان نیز محدودیت های جدید اعمال شد که بر اساس این محدودیت ها مشاغل درجه یک باز و مشاغل 2، 3 و 4 تعطیل هستند.

وی با اشاره به محدودیت تردد در سه نقطه شهر قیدار، تصریح کرد: طبق گزارش به دست آمده، در طول این مدت تعداد بازرسی های انجام شده 798 مورد، تعطیلی صنوف 97 درصد، واحدهای جریمه شده 17 مورد، واحدهای پلمب شده 64 مورد، اخطار کتبی و شفاهی داده شده 322 مورد، معرفی به مراجع قضایی 16 مورد و رسیدگی به شکایات 43 مورد بوده است.

بیگدلی با بیان اینکه روزانه در این شهرستان حداقل طی دو شیفت صبح و بعد از ظهر با بلندگوهای سیار و بلندگوهای مساجد پیام های بهداشتی به صورت عمومی برای آگاهی بیشتر مردم نسبت به ویروس کرونا اعلام می شود، اظهار کرد: برای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که به صورت محله محور و مردم محور انجام می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی 97 درصدی صنوف در خدابنده برای مقابله با کرونا

همراهی 97 درصدی صنوف در خدابنده برای مقابله با کرونا