مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-28سياسي

نماینده ولی فقیه در اردبیل ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد


آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پیامی ترور شهید فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را محکوم کرده و شهادت وی را تسلیت گفت.

- ایسنا/اردبیل آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پیامی ترور شهید فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را محکوم کرده و شهادت وی را تسلیت گفت.

در پیام آیت الله عاملی آمده است: ملت ما قربانی 40 ساله پدیده شوم تروریسم است و بیش از 17 هزار نفر از سرمایه های بزرگ خود را در این مسیر از دست داده و هیچ ملتی مثل ملت ما مبتلی به تروریسم و قتل ناجوانمردانه نبوده است.

حال دشمن، با ترورهای متوالی دانشمندان هسته ای، اصلی ترین دستاورد انقلاب اسلامی یعنی اقتدار علمی ما را نشانه رفته است تا به خیال خود برای اسراییل، حاشیه امن درست کند و نگذارد ایران اسلامی، قدرت فائق منطقه بماند.

این پیام افزوده است: ترور دانشمندان هسته ای و علوم استراتژیک ایران، ترور 500 دانشمند عراقی در طول دخالت نظامی آمریکا در عراق و ترور صدها دانشمند سوری در غائله داعش، نشان بزرگی از توطئه خطرناک محروم ساختن کشورهای منطقه از فناوری های استراتژیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در اردبیل ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در اردبیل ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد