مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 21:052020-11-27سياسي

وزیر کشور: شهدای دانش هسته ای گواهان صادقی بر پیشرفت و قدرت علمی دفاعی هستند


وزیر کشور و رییس شورای امنیت کشور با صدور پیام تسلیتی گفت: شهید فخری زاده و سایر شهدای بزرگوار دانش هسته ای و دیگر علوم پیشرفته همانند سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گواهان صادقی بر پیشرفت و قدرت علمی و اقتدار و صلابت دفاعی انقلاب اسلامی هستند و از .

- وزیر کشور و رییس شورای امنیت کشور با صدور پیام تسلیتی گفت: شهید فخری زاده و سایر شهدای بزرگوار دانش هسته ای و دیگر علوم پیشرفته همانند سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گواهان صادقی بر پیشرفت و قدرت علمی و اقتدار و صلابت دفاعی انقلاب اسلامی هستند و از همین جهت مورد سوء قصد استکبار جهانی قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام عبدالرضا رحمانی فضلی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم عروج عاشقانه شهید فخری زاده که در حادثه تروریستی به دست عوامل منحوس صهیونیستی مظلومانه به شهادت رسید بار دیگر حقانیت انقلاب اسلامی در پیروزی مقابل نظام اهریمنی سلطه را اثبات نمود.

دشمنان تروریست مردم ایران به خیال خام و ارتجاعی خود انواع تهدیدات و تهاجمات خصمانه را از تحریم های گسترده ظالمانه تا تلاش برای ایجاد آشوب وناآرامی در کشور و ترور عزیزترین و مخلص ترین خادمان ملت به راه انداختند، اما با مقاومت حداکثری و جانانه مردم هوشیار و عزت جوی ایران اسلامی روبرو شدند و در تسلیم کردن مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: شهدای دانش هسته ای گواهان صادقی بر پیشرفت و قدرت علمی دفاعی هستند

وزیر کشور: شهدای دانش هسته ای گواهان صادقی بر پیشرفت و قدرت علمی دفاعی هستند