مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 20:552020-11-27سياسي

41 سال تهدید و ترور نتیجه عکس داده/پی گیری ابعاد ترور کوردلانه شهید فخری زاده


نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: 41سال تهدید و ترور علیه ملت ایران خصوصا دانشمندان و نخبگان،برای استکبار جهانی همواره نتیجه عکس داده و جهش های بلندتری را برای جوانان و دانشگاهیان ما رقم زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به مناسبت  به مناسبت ترور شهید دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشور پیامی صادر کرد.

در پیام نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی آمده است: بار دیگر دست های ناپاک و خون آلود رژیم سفاک صهیونیستی و سرکرده آن،آمریکای جنایتکار از آستین بیرون زد و یکی از فرزندان رشید، پرافتخار، مجاهد و خدوم در حوزه های دفاعی، هسته ای و صنعتی را  ناجوانمردانه مورد ترور قرار داد.

روشنفکر در این پیام بیان کرده است: در این اقدام کور و بزدلانه،دانشمند پرافتخار ایران اسلامی شهید محسن فخری زاده آسمانی شد و به درجه ی رفیع شهادت نائل آمد.

  در این پیام آورده شده: شهادت منتهی الیه آرزوها و آمال انسان های وارسته و همه مجاهدان راه حق بوده و از این رو، مزد این همه خدمت  در گمنامی جز با شهادت قابل تصور نبود.

روشنفکر در این پیام عنوان کرده است: 41سال تهدید و ترور علیه ملت ایران خصوصا دانشمندان  و نخبگان،برای استکبار جهانی همواره  نتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 سال تهدید و ترور نتیجه عکس داده/پی گیری ابعاد ترور کوردلانه شهید فخری زاده

41 سال تهدید و ترور نتیجه عکس داده/پی گیری ابعاد ترور کوردلانه شهید فخری زاده