مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 20:502020-11-27سياسي

از همه ظرفیت ها برای پبگیری ترور شهید فخری زاده استفاده می کنیم


دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: ما به طور جدی همانطور که پرونده شهید سلیمانی را دنبال می کنیم، این قول را به مردم شریفمان می دهیم که از همه ظرفیت های بین المللی برای پبگیری ترور شهید فخری زاده استفاده کنیم.

- دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: ما به طور جدی همانطور که پرونده شهید سلیمانی را دنبال می کنیم، این قول را به مردم شریفمان می دهیم که از همه ظرفیت های بین المللی برای پبگیری ترور شهید فخری زاده استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری کنی با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری که شامگاه جمعه از شبکه دو سیما پخش شد در رابطه با ترور محسن فخری زاده، اظهار کرد: ما ریشه اصلی این دشمنی ها را رژیم آمریکا می دانیم چون صهیونیست ها بدون اجازه آمریکا آب هم نمی توانند بخورند.

حتی اگر رژیم صهیونیستی هم باشد باز هم منشاء اصلی آن آمریکایی ها هستند که در صحنه تحریم اروپایی ها و در صحنه ترور اسراییلی ها با آنها همکاری می کنند و صرفاً رژیم صهیونیستی در این قضیه متهم نیست هر چند بر اساس قراین نقش اصلی را دارند.

وی افزود: وقتی اروپایی ها به گروه های تروریستی اجازه می دهند عامل تشویق کننده تروریست ها هستند و نقش اروپایی ها در ترویج تروریسم خیلی مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از همه ظرفیت ها برای پبگیری ترور شهید فخری زاده استفاده می کنیم

از همه ظرفیت ها برای پبگیری ترور شهید فخری زاده استفاده می کنیم