مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 19:152020-11-27سياسي

نایب رییس مجلس: ترور شهیدفخری زاده نتیجه اقدامات جریان غرب گرا است


نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده نتیجه اقدامات و تلاش های جریان «غرب گرا» در کشور است؛ جریانی در داخل کشور که همواره چشم امید به غرب دوخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت محسن فخری زاده یکی از دانشمندان کشور را تبریک و تسلیت گفت.

مشروح پیام به شرح زیر است:   أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ-سوره حج، آیه 39 شهادت جانسوز و جانگداز محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از دانشمندان صنعت هسته ای کشور را تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند و بارها تجربه هم کسب کرده باشند که با اقدامات تروریستی آنها مسئولان کشور در راه خدمت به کشور و مردم از هیچ تلاش و کوششی عقب نشینی نخواهند کرد و اینگونه اقدامات مذبوحانه و وقیحانه تروریستی نه تنها اراده ملت بزرگ ایران را ضعیف تر نمی کند بلکه اراده و تصمیم مردم و مسئولان را برای ادامه راه خود محکم تر خواهد کرد و قدم ها استوارتر می شود؛ همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند: با ریختن خون عزیزان ما، تایید شد انقلاب ما.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس: ترور شهیدفخری زاده نتیجه اقدامات جریان غرب گرا است

نایب رییس مجلس: ترور شهیدفخری زاده نتیجه اقدامات جریان غرب گرا است